reklama

Asi po polroku som aspoň na chvíľu späť

Ani neviem kde vlastne začať. Za ten polrok sa toho stalo strašne veľa. Najprv sa všetko začalo tým, že som sa 30. júna 2007 vydala. A potom následným sťahovaním. V súčastnosti žijem so svojím manželom na Ukrajine, v dedine, ktorá má však nádherný názov: Volosianka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sme polroka manželia a ako iste všetci viete začiatky bývajú ťažké. Chvíľu trvá kým sa kompletne zariadime. Máme skoro 27-ročné auto "škodovicu", v ktorom každú chvíľu čosi vypadne. No je to manželove prvé auto a tak na neho nedá dopustiť, lebo bolo aj vyrobené presne v deň, mesiac a rok manželovho narodenia. A tak našu škodovicu volá "červený šíp".

A tak náš červený šíp vo svojej krásnej starobe stále len hapruje a hapruje. No čo už keď na nové auto nie sú peniaze a ako ja stále hovorím: "Za fazuľky si nič nekúpime". No napriek všetkému toto naše autíčko musím pochváliť, že nás zatiaľ vždy bezpečne odvezie tam kde chceme.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Za ten polrok aj to auto už s nami dosť toho prežilo. Státie na slovensko-ukrajinskej hranici, a nekonečné cesty zo Slovenska do nášho nového domova na Ukrajine vo Volosianke.

Možno sa niektorí pýtate čo je s naším "červeným šípom" teraz? Nuž dáva sa teraz do poriadku u jedného pána automechanika, pretože v nedeľu v ňom vyvrela voda. Možno od zlosti, že už tých svojich kilometrov má už najazdených a potrebuje si oddýchnuť.

No my moje drahé autíčko ťa ešte veľmi potrebujeme a tak sa len prosím daj opäť nejako dokopy.

Nabudúce Vám napíšem nejaké moje ako ja stále hovorím "zadymené zážitky z mojej Ukrajiny". :)

Marta Lukáčová

Marta Lukáčová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek ako každý iný a predsa tak výnimočný a jedinečný v Božích očiach. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy môjho detstvaViera gréckokatolíkaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu