reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marta Lukáčová

Marta Lukáčová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek ako každý iný a predsa tak výnimočný a jedinečný v Božích očiach. Zoznam autorových rubrík:  Príbehy môjho detstvaViera gréckokatolíkaSúkromnéNezaradené

reklama

Príbehy môjho detstva

Kde je náš Macko Uško?

Marta Lukáčová

Kde je náš Macko Uško?

Určite si ešte každý z vás spomenie na večerníčkovú rozprávku s názvom Macko Uško. Ako dieťa, ktoré sa vždycky tešilo na každý večerníček, tešila som sa aj ja na túto rozprávku. Bola to jedna z mojich najobľubenejších rozprávok, ak nie úplne naobľúbenejšia. Spievala som si s ňou vždy tú úvodnú aj záverečnú pesničku.

  • 24. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Ťažké začiatky na základnej škole

Marta Lukáčová

Ťažké začiatky na základnej škole

Prvý ročník na základnej školy som prežívala veľmi ťažko.

  • 8. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Ako sme sa sťahovali z dediny do mesta

Marta Lukáčová

Ako sme sa sťahovali z dediny do mesta

Keď sme sa sťahovali mala som asi sedem rokov. A veľmi som sa tešila.

  • 31. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
O mojej zlatej mladej babke

Marta Lukáčová

O mojej zlatej mladej babke

Tento článok bude o mojej babke. Babke, ktorá sa o mňa starala od mojich troch mesiacov až do šiestich rokov. A vlastne sa stará dodnes.

  • 28. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Môj prvý aj posledný útek z domu

Marta Lukáčová

Môj prvý aj posledný útek z domu

Všetko sa to odohralo, keď som mala zhruba asi tak sedem alebo osem rokov. Nemala som ani zbalené, len tak som odišla.

  • 13. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
O tom ako som chcela byť hlásateľkou

Marta Lukáčová

O tom ako som chcela byť hlásateľkou

Moje deststvo bolo skutočne nádherné. Vždy na neho spomínam s veľkým úsmevom na tvári. Možno aj preto, že som ho takmer celé prežila na dedine. Ďaleko od rušného mesta, kde sme sa neskôr presťahovali aj keď až také rušné zase nie je. No práve na dedine sa zrodil môj sen stať sa hlásateľkou.

  • 8. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu